trött

känner mig galet trött ikväll, har varit i skolan till halv fyra sedan var jag och mamma ner på stan en sväng, sedan käkade jag världens godaste middag, egenblandad sallad från härnöhallen.. mums! :)
fick också tillbaka provresultatet från samhällskunskapen idag, blev himla nöjd! ;D

ikväll har jag inte fått mycket alls gjort pga av att jag varit barnvakt åt dennis hela kvällen.. satt och slökollade på tv medan jag gav honom välling och såg på "den rätte för rosing"... fy va jag tycker synd om hennes barn som har en sån otroligt patetisk och pinsam mamma. hur kan man för det första ställa upp i ett sånt där program.. och sedan dessutom välja en kille på 19 år? han passade åldersmässigt bättre med hennes dotter. uch, förstår mig verkligen inte på såna människor som henne. och jag kan inte sluta reta mig på hennes utseende! :p vem vill seriöst se ut vandrande botox? en sak om man vill operera brösten till en viss gräns.. men så som hon har så är det inte ens snyggt, detsamma gäller hennes ankläppar:P ha ha uch va jag känner att jag stör mig på den människan!



fattar inte ens att folk vill se ut såhär eller eftersträvar att se ut såhär? skrattretande:p

nu ska jag skriva klart min fördjupning och sedan sova, är ledig hela dagen imorn! :D

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback