back

är sjukt trött efter att ha rest hela dagen så jag tänkte sova nu på¨en gång, men måste bara säga att jag har haft det så galet jäkla kul den här veckan i bryssel med min klass :D vart verkligen lååångt över förväntan, saknar det redan :) sammanhållningen var jätte bra hela veckan ochdet blev verkligen att alla kunde hänga med alla, får ont i magen när jag tänker på att det bara är cirka 2 månader kvar med klassen :(

utgång i bryssel var inte heller helt fel.. med tanke på att stan är mycket större än stockholm så var det inte speciellt dåligt utbud på klubbar.. ;) skriver längre inlägg med bilder imorn :)

pricken över i,et var nog idag när vi märkte hur mycket pengar vi hade kvar på klasskontot, alla i klassen fick tillbaka 750 kr;D allså gick jag i stortsätt med vinst på resan.. ha ha:D ibland är livet himla bra :)

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback