Lat!

mina dagar här består istortsätt bara av en enda sak, nämligen dega!

dagarna ser ut som så att jag kliver upp vid nio-halv tio, äter gooo frukosten
går upp på rummet eller simmar några längder
lägger mig med dennis vid 11-halv tolv och sover lunch i ca två timmar
kliver upp vid halv två och solar/badar antingen vid poolen eller nere på stranden
äter middag runt 6-7, går tillbaka till hotellet
duschar & slappar framför tvn
sätter mig vid datorn
sover vid ca 22.00

ha ha, fattar inte hur jag kan vara så lat =) men det är verkligen såå skönt att bara vila och ta det lugnt hela tiden, kommer ha värsta energin (förhoppningsvis..) när jag kommer hem igen :)

idag har då sätt ut som de flesta andra dagarna, tog också en joggingtur på stranden, var hur skönt som helst men höll på att avlida då jag sprungit klart eftersom jag inte hade med mig nått vatten och det var typ 35-40 grader varmt. så jag slängde mig i havet istället för att svalka mig :)

jag och solen verkar ha något otalt med varandra för den vägrar göra mig brun trots mina ynkliga försök till att orka ligga och sola.. övertygad om att snokie kommer vara brunare 'än mig när jag kommer hem om hon håller sitt löfte om att knarka solarie och bus! :)

btw.. är det studentfest den här veckan? hope not.

nu ska jag mysa ner mig med en film i sängen, var nått med min älskling leonardo dicaprio, kan man bli annat än kär när man tittar på honom??? så jäääääääääääääävla snygg!!


¨¨
ooh. han är verkligen den ultimata drömkillen, finns ingen snyggare. spec sjukt snygg är han i titanic och romeo and julia, mmmm;)

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback