på allmän begäran!

sof tjatade lite om att lägga in bilderna på mina skoköp i thailand, och snäll som jag är knäppte jag lite bilder och la in ;)


snyggare i verkligheten.. lite platå och 12 cm klack =)


dom här med rosett där framme handlade jag för 300bath, ca 60-70 svenska kronor.. ;p



bilden gör dom verkligen inte rättvisa.. men det är iaf i samma modell som den översta bilden. platå och sedan jätte hög klack,sedan ett band att ha runt ankeln.. funderar på att ha dom här på balen :)



typiskt mig att handla såna här skor, köpt av ren impuls och kommer troligen bli använda högst en gång.. ha ha. men jag gillar dom, tycker dom påminner om ett par skor carrie har i satc ;p


otydlig bild på mina as sköna och snygga gladiator sandaler.. kommer bo idom i sommar! :)

Permalink 10 poäng Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jag

wooo duttig du är som la in!!!:)

träna ikväll??

Postat av: sanna

ooh vad snygga dom var, verkligen speciella :D visa klänningarna med!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback