taggad

för en gångs skull längtar jag verkligen efter att få gå ut i stan, har inte varit ute och festat sedan i slutet av januari (!!!!!) det är riktigt illa! därför ska jag gå lös ordentligt i helgen hos ida, misstänker att jag kommer vara låst med jobb sen x antal helger framöver.. :S




hahah dennis i världens tjusigaste "sol dräkt" minus mössan som fick honom att se ut som långben;p



dennis och jag leker i sanden första soldagen.. uch va vit jag var! :p


ska snart åka ner med pappa till birsta för att hämta min älskade telefon som varit på lagning! sedan blir det kanske ev lite shopping också.. har ju fortfarande kvar pengar på presentkort på cubus :)


gömmer mig bakom vinglaset :p

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback