dumma mig

vet att jag varit dålig på att uppdatera men det är så trist nu när jag inte har någon egen dator = har inga bilder eller något alls att lägga upp.. och sen har jag haft en massa annat för mig också.. =) jag ska faktiskt flytta hemifrån nästa helg! deni! dock är det världens minsta lägenhet men den duger att börja med och om allt går som det är tänk så kommer jag ju faktiskt bara bo kvar där 6-7 månader innan jag flyttar till australien med mina tjeejoor :)

har precis varit duktig och skrivit klart min svenska och jag vart faktiskt riktigt nöjd med den=) sedan känns det skönt med helg imorn också, även fast jag jobbar imorn :( :( vilket innebär att jag missar utgång med camel och alla! menmen. det kommer ju fler gånger :) och jag är ledig på lördag så då blir det garanterat utgång, även fast jag jobbar på söndag..

nu ska jag hälla i mig en jätte onyttig men galet god kopp med varm choklad och grädde;D

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback