ännu mer thaaai

dagarna går verkligen otroligt snabbt här, känns som att det nyss var morgon! idag har jag pressat en hel del på stranden och blivit liiiite brunare men jag tycker det är så knepigt, efter att ha varit här i snart två veckor så är jag endå inte brunare än vad jag brukar vara en vanlig sommar hemma. måste vara nått skumt med den här solen.. elin säger likadant!

förutom solning så jag har varit och gjort lite justeringar på klänningen.. den är väl fin och så men inte riktigt som jag hade tänkt mig.. känns som att den är lite barnslig men förhoppningsvis kommer jag känna mig finare i den när jag har snygga skor och smycken + en fin håruppsättning.. i hope!

har också varit förvånansvärt duktig och gjort klart svenskan + påbörjat min fördjupning på filosofin, och hann med att vara uppe på gymmet och träna också. ibland förvånar jag verkligen mig själv:p haha.

nu är jag och mamma själv, dennis sover och killarna är inne i patong och kollar på thaiboxning, mamma och jag passade på att äta värsta mys middagen nere vid stranden.. det är så sjukt fint här =)

imorn ska vi in till phuket och shoppa och jag ska ev göra hårförlängning beroende på vad det kostar.. har tagit ut mitt löshår nu och det är hur kort och tunnt som helst :( :( :(

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback