happyface

nu ni! äntligen kan jag börja blogga igen, fyllde år igår och fick en ny bärbar, så jag är back on track ;D
är så glad över min lilla beebis, lätt bästa presenten :)

dock är jag less på hela min blogg, hela designen, hela sättet jag skriver.. funderar på att ha en ny som jag skriver i mer ofta men kanske inte riktigt lika personligt., med tanke på att jag inte riktigt vet vilka som läser mig blogg så känns det lite fel ibland att skriva om väldigt personliga saker, även fast det är skönt att skriva av sig!

har märkt att när jag ibland pratat om saker som jag stör mig på eller mår dåligt utav så läser fel människor eller feltolkar personer det jag menar, och sånt orkar jag inte riktigt med.. får se hur jag gör..

nu ska jag  ner på kina och käka med pappa och sen jobba ;p bye!

Permalink 10 poäng Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mathilda

jag kan fixa din blogg kära kusin?:)

Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

Postat av: jag sogie

bra att du bloggar igen!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback