hemma

japp, efter ett stopp några dagar i uppsala så är jag nu hemma igen. var ooooooooootroligt skönt att sova i sin egna säng inatt! <3 måste ha sovit väldigt bra för jag var så utvilad att jag klev upp redan vid åtta imorse, även fast jag har sovmorgon till 20 i tio och normalt brukar dra mig upp nån gång kvart över nio :p mkt bra :)
önskar att jag fått börja dagen på samma sätt som jag gjort i thailand.. med den här goda frukosten!



fanns så klart mkt mkt mer men det här var standarden för mig, honungs pannkakorna var MUMS!



nu ska jag springa till skolan, sen blir det en sväng ner på jobbet för att visa att jag fortfarande lever :)

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback