packa

idag blev det ingen solning, åkte in med mamma till patong istället och shoppade lite. blev två sjukt snygga skor varav ena tänkte jag ha på balen! galet nöjd med dem :) sedan tog vi varsin ansikts behandling och nack/huvud massage.. galet mys :)

blev också ett stopp på starbucks, och jäklar vilken tur att vi inte har det hemma, annars skulle jag väga minst 50 kilo mer! ;P

sedan när vi kom hem tänkte jag lägga mig och pressa, men upptäckte att bara efter att ha varit ute och gått på stan så hade jag fått fullt med blåsor hela benen, låren och axlarna.. ser verkligen förjävligt ut!!!!!!!!! det värsta är att sedan när dom spricker så flagnar jag.. så nu är halva magen vit och håller på att flagna.. kul .. verkligen. blir så jävla sur!!!


hinner inte skriva så mkt mer för batteriet dör när som helst.. ser inte fram emot flygturen imorn men sedan blir det desto roligare.. om jag orkar så blir det ev utgång i uppsala, annars bara filmtittande eller något :) ringer alla tjeeejor när jag är hemma igen! :)

<3

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback