studentfest

ikväll är det studentfest hemma och jag är flera tusen mil därifrån.. känns lite småtrist för det är ju alltid kul att festa och speciellt när man vet att det är pga av att studenten börjar närma sig.. typiskt att det vart kändistema den här gången då jag hade kommit på precis vad jag skulle vara och till och med hade outfiten färdig.. memen:p

tänkte såklart vara catwoman.. med tanke på att jag fått det smeknamnet eller snarare "öknamnet" i flera års tid, blir kallad "pchila" (kurdiska för katt) utav alla mina arbetskompisar och min kurdiska chef, älskar katter och ja.. gillar att rivas så tyckte jag att den utklädnaden passade mig himla bra.. men nu blir det inget av det;p



idag har jag och mamma varit och fått manikyr och pedikyr.,. himla mysigt att bli ompysslad och fin på samma gång :) har också solat lite men det blev inte långvarigt då jag fick små vattenfyllda solblåsor över precis hela kroppen.. var så sjuuuukt äckligt så jag kunde inte ens ta på mig själv för jag blev så äcklad. tack och lov hade det mesta försvunnit nu, såg ut som en bortkommen groda där ett tag :S får försöka pressa imorn så jag kommer ikapp sanna i brunfärgen ;D
 

sista dagen imorn innan vi åker.. känns både bra och dåligt.. jag som oftast är värsta ensamvargen har faktiskt världens längtan efter att få umgås med mina tjejer, saknar alla galet mycket! känner också att jag ska försöka trappa ner på helgjobbandet för även om det är kul att tjäna pengar så känns det som att mitt sociala liv påverkas negativt och det vill jag absolut inte! får ha en riktig tjejkväll när jag (och elin ofc!) kommer hem! :)


en suddig bild på en osminkad mig på väg ner för trappen;p

Permalink 10 poäng Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: J

du missar ingenting, 40 anmälda tydligen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback