dagen efter

saknar långhåret :(




hade verkligen jätte roligt ute igår! dock blev jag lite ensam inne på svenssons eftersom jag åkte ner med killarna tidigare och dom lyckades jag tappa bort. men det blev en väldigt lyckad kväll endå, bortsätt från vissa minesluckor och småpinsama uttalanden.. men så blir det väl alltid när man är ute! :)

fick en glad överraskning från jobbet också, min lön kommer vara betydligt mycket bättre än vad jag hade räknat med, så jag kommer ha flygbiljetts pengarna klara redan i april :)




idag har det varit en "typsikt" dagen efter dag.. minus baksmällan som jag tack och lov slapp! jag gjorde fika i förmiddags och spenderade nästan hela dagen med att kolla på satc och bara lata mig! nu ska jag dock försöka städa upp röran imitt rum och dessutom försöka packa upp väskan.. har fortfarande inte orkat göra det:p

har blivit helt beroende utav hallonsmothie, dricker minst en per dag.. haha :p

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback