gårdagen

igår hade jag favvotjejerna hemma på middag eftersom jag nyss fyllt år! det blev jätte lyckat och jag fick massor med fina presenter :) vi spelade spel och hade allsång nere i tv rummet och sen kom det lite fler människor, tyckte det var lite halvroligt att varje år sen jag fyllt 15 har jag haft fest hemma och det har alltid varit i princip samma människor där, därför var det extra roligt nu när det blev så iår också :)

blev en sväng ner på krogen sen också, men som sagt.. det är alltid roligast på förfesterna! :p men jag hade en jätte bra kväll och pricken  över i så är jag inte ens bakis idag ;D

nu ska jag gå hem till mamma och tigga lite mat sen måste jag nog börja packa.. åker som sagt till Belgien på tisdag morgon!

bilder kommer sen :)

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback