trött!

är kass på¨att uppdatera men lovar att det blir ändring när jag får min nya dator! :)

idag har jag hunnit med mycket och just nu är jag helt slutkörd, sov knappt något alls på hela natten, men lyckades ta mig upp till skolan endå, sedan blev det direkt hem till mig där jag städade vardagsrummet, vi ska flytta alla grejer på lördag är det tänkt.. =) sedan blev det upp till en släktning som jag intrevjuade inför ett arbete i skolan, tror det kommer bli jätte bra! efter det fick jag åka raka vägen till jobbet och jobba fram tills jag kom hem vid nio. tuff dag när jag sovit högst 3-4 timmar inatt...

men jag börjar känna av att jag sover dåligt, magkatarren har kommit tillbaka och jag mår illa precis hela tiden. tur att mamma har tabletter hemma som jag kan ta när det är som värst!

menmen.. nu ska jag sova, hoppas verkligen att jag lyckas ikväll, har haft skitsvårt att somna i veckan av någon anledning=/

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback