Kattunge

Jag längar verkligen så mycket tills min pojkvän flyttar hemifrån!
Inte bara för att det är så
kul att vara med och få bestämma om vilka möbler han ska köpa
och vilka tapeter han ska ha på väggarna,
utan för att jag då har blivit lovad min alldeles egna lilla kattunge! :)
Jag har redan bestämt att den ska vara orange med lite vitt i
och så ska jag döpa den till Gustav ;D
haha=) Sedan hade jag tänkt att lära katten gå på toaletten själv, l
äste om det när jag var inne på en
tradera auktion, häftigt om det fungerar! nån som har provat?

image4

http://www.coolstuff.se/p468/LitterKwitter.html <-- katttoalett>




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback