Outfit

Vilket är erat favoritshampoo/balsam ?
Jag har länge andvänt head and shoulder, men sedan när jag var i Göteborg
så hittade jag världens bästa shampoo! Det kommer ifrån Lush och heter Big.



""Införskaffa en burk Big. Gör det nu. Det här schampot gör ditt hår minst tio år yngre. Ditt hår kommer se ut som om det suttit på någon som alltid gått och lagt sig i tid, aldrig stått i rökiga barer, aldrig simmat i bassänger med massor av klor, aldrig permanentat, färgat eller torkat ut håret. Ditt hår kommer att glänsa..nej, skina som aldrig förr. Big schampo ger ditt hår massor av volym. Varför och hur? Vem bryr sig? Det är bara att köpa en burk...Ok, då...havssalt, sjögräs, citron- och limejuice och kokosnötsolja är förklaringen. Effekten av Big är inte tillfällig, ditt hår kommer att bli bättre och bättre ju mer du använder det. Så - köp det! Nu! "

Det innehåller bla havssalt och sjögräs, och är inte testat på djur eller innehåller några parfymer! Så det är väldigt bra för håret, som det står i texten. Dock tycker jag inte det luktar så gott men efter balsamet så känner man inte lukten av shampoot längre. Det är jätte konstigt första gången man andvänder det för det är som små korn i och lite konstig kvalite, men man känner istortsätt på en gång efter man duschat klart att håret är alldeles lent. så jag rekomenderar verkligen detta shampoo!
( oj vad jag har babblat på nu !) =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback