Träning



image43
-Gud vad jag saknar boxningen! Det var verkligen en sport som passade mig,
man fick släppa ut alla sina aggresioner och samtidigt fick man jätte bra träning. Är sugen påatt börja igen men det var ju så knäppa träningstider:/



Jag har länge pratat om att komma igång med träning och sluta
äta så mycket godis och bullar på veckorna.. men varje vecka
är det samma visa.. "Jag börjar nästa vecka.."
Jag har haft alla möjliga olika ursäkter,
"jag är sjuk" "jag har nyss varit sjuk"
"jag har inga pengar" "jag har så mycket att göra i skolan"
osvosv...
känner ni igen er? :p

Men nu ska det dock bli ändring på detta! Mamma har lovat mig
ett helårs kort på natrilus (eller hur det stavas..) och då ingår
även bad! Vilket är toppen efter ett träningspass så man får
sträcka ut alla musklerna, (eller bara fjanta runt i vattnet)
Så nu ni ska min kropp få sig en riktig make over.. iih, längtar
redan efter resultat!

Vad är erat bästa tips för att komma igång med träning?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback