död

det blev party igår, och det känns idag.. är helt död. dels bakis och dels så sjukt förkyld.. kul
känner mig som en halvdöd, dock har jag galet stor aptit på mat som vanligt vilket innebär att en liten
gnutta liv finns kvar i mig iaf!

det var inge vidare roligt ute igår,trotts mitt ganska stora alkohol intag. lite halvdött.. antar att det är så det kommer
bli nu framöver då sommarn börjar ta slut. kuul.

degat hemma hos elin idag, vi slängde ihop köttfärssås och åt som om det var vår sista måltid, älskar när jag blir bakis på det sättet att jag bara vill äääätaaa. mycket bättre än då man ligger på toa och spyr.

Fick även ett sms som  gjorde mig tok glad från mrright. dock får det mig ännu en gång att undra vad han håller på med där borta, haaalaaa, här är jag!! ne.. men för att vara seriös så gjorde det mig hemskt glad. vet dock inte om jag vågar avslöja innehållet då någon ickenämndvärd person maybee läser min blogg. meheh.

imorn åker iaf jag och snok till umeå. tänkte mysa till det ordentligt med hotell och shopping, och självklar en massa party påkvällarna! kommer bli en härlig helg tror jag. och självklart ska vi käka den berömda blåbärsmjukglassen!

sängen nu!

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback