,

då jag och sanna kände oss rätt vilsna på vart man skulle ta vägen ut i umeå så började vi fundera över vem vi kunde fråga om krogar etc.. och kom fram till att "ja jäklar, bögrobin är ju i umeå, vi söker hans nummer på hitta.se"

för er som inte vet vem bög robin är så skriver han världens härligaste och galnaste blogg (http://kanal5.se/web/gaybloggen) och han var då uppe i umeå över helgen, vi smsade och hörde om han visste av något ställe och vi fick till svar att "det såg tungt ut när vi var 18 men att vi kunde komma till hans släktträff ;)" dock när vi avslöjade i nästkommande sms att vi var tjejer sjönk hans ambition att få dit oss rätt mycket.. ;p


"Jag har alltid trott att bögar gillade att städa och hålla ordning hemma men har nu insett att detta bara är en myt. Det var ju för fan därför jag började suga kuk från första början så jag känner mig lite lurad. Vem kan man vända sig till och klaga?"
http://kanal5.se/web/gaybloggen/1/-/blogs/cleaning-lady?_33_redirect=%2Fweb%2Fgaybloggen

hahahhah antingen är det jag som har dålig humor eller så är han oupptäckt komiker

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback