glasstårta,deni

va dålig jag är på att uppdatera.. det är bara för att jag är en sån himla duktig medarbetare som hellre jobbar än sitter här... eller, det var iof inte sant men folk har sprungit hit och dit och vill ha tag på mig hela tiden så jag har inte haft tid! Blir ju kallad för datorexperten här på jobbet! deni! ;) Bara för att jag var den enda som visste hur man sparade ett dokument i en ny mapp, inte varje dag man får visa hur proffsig man är men nu på slutet har jag faktiskt glänst ovanligt mycket!

Idag är min sista dag, sorgligt men sant (för mina medarbetare alltså,som ni inte längre får träffa mig) Kea kom tio min försent imorse och påstodd att det var för att han stog och rakade sig extra noga, bara för min skull. ehehehe, sen fick jag glasstårta och alla sa att jag var såååå dutti. och kea sprang som en liten dräng åt mig och servade mig med tårta, mycket trevligt.

sedan fick jag även en "landsarkivet tröja, och reflex. dessa ska jag utan tvekan använda varje dag i skolan bara för att göra er andra avundsjuka!

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback