hahhahahha

hahahahaahhahahhahahah
AAAAAAHAHHAHAHHAHAHAHHAH jag dör!!!!
hhahhahahhaa. så äckligt!!!!!!!

hm, ja.. jag har iaf hittat den perfekta killen till sof, (om man bortser från ålder).
hahahhhah, kan det bli äckligare än såhär?
stryka mig i nacken HAHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHHAHHAHA
 (alltid nånting possitivt, nu är jag på bra humör)

för er som inte fattar ett skvatt, jag hatar äckliga kärleksförklaringar, det är det absolut värsta som finns!!
och då menar jag inte typ "du är söt" eller "tycker om dig"
utan mer, "älskar dig så mycket gullnos" "jag vill tillbringa resten av mitt liv vid din sida älskling" "du får mig att må så bra och jag viker aldrig från din sida" allt sånt är= KRÄKS (till och med om mrright skulle säga det!!)

jag blir så sjukt äcklad och ryser när nån säger nått sånt, så jag klarar inte av att titta på personen.
 och nu smsar den här killen hela tiden,som jag har träffat två gånger i hela mitt liv och i princip knappt vet vad han heter, desto mindre bryr jag mig om honom.

får cirkus 10 sms omdagen varav jag svarar på 1. nu senast så skrev jag "kollar på sexandthecity, sj? puss" OCH TILL SVAR FÅR JAG: "åh skulle vilja bara ligga och mysa me dig, styka dig i nacken, ge dig lite skön massage! pussar!!" SÅ SJUKT MYCKET SPY VARNING SÅ DET ÄR INTE SANT!!!!!!! FY, ville han få mig avtänd och ointresserad så har han helt klart lyckats!!!
 (önskar jag kunde göra såna spy gubbar från msn, för isf skulle hela inlägget vara en stor spy gubbe)..

Permalink Angelica Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Vill du få gratis biocheckar och presentkort?



Bli medlem på:

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=63504


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback