kanske

ja nu börjar jag bli lite för deppig igen. inte alls bra, ne uch. räcker med att skolan snart börjar, behöver inte mer saker att deppa över. nu har jag även kikat lite på sexandthecity och lyssnat på älsklingshåkan så då börjar humöret gå uppåt igen.

jag ska ju faktiskt till stockholm imorn, dags att rycka upp mig!


jag- fy va bra, tänk att vi får bo gratis, äta gratis och han kör upp oss gratis till härnösand på fredag!
sanna- jaa.. jätte bra, men du måste säkert ligga med honom?
jag- tror du..?
sanna- hm. ja nått lär han ju vilja ha?
jag- eeh..

sms
han- ska jag ta soffan så får du och sanna sova tillsammans eller vågar du dela täcke med mig? ;)
jag- ne ta soffan du, det blir jätte bra!


hahahah stackars kille, här tror han att gratis boende+mat+hemkörning= ligge FEL!

mohaahahhahah jag är så ond

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback