less

MEN VA MED HENNE DÅ OM HON ÄR SÅ SJUKT MYCKET BÄTTRE ÄN MIG
MEN VA MED HENNE TILL 100% ISÅFALL OCH SLUTA GE MIG FALSKA
FÖRHOPPNINGAR, ÄVEN FAST JAG VET ATT DU INTE GÖR DET MED VILJE.
JAG VILL SÅ SJUKT GÄRNA TRO ATT DU FORTFARANDE VILL HA MIG,
SÅ MINSTA LILLA VINK IFRÅN DIN SIDA FÅR MIG ATT SVÄVA PÅ MOLN
MEN DET GÖR SÅ SATANS ONT VARJE GÅNG JAG RAMLAR NER FRÅN MOLNET IGEN.



vad spelar det för roll vad jag
gör, vem jag är med eller vart
jag är. när det enda jag vill
är att vara med dig.
varför tröstar jag mig hela tiden
på helt fel sätt.. märker gång på gång
att det inte fungerar, jag kan inte bli kär i någon
efter som jag är så satans kär i dig redan.
det enda som händer är att jag lämnar folk med
deras hjärta krossade, och det är kanske
inte allt för snällt. men det känns som att
för stunden blir det bättre, för stunden
är jag inte själv. men hur snällt är det egentligen
att vara med en kille som är galet kär i mig, och när'
han pussar mig eller håller om mig så blundar
jag hårt och tänker att det är du som pussar mig
eller du som håller om mig.


MEN JAG VET ATT DET INTE ÄR SANT,
FÖR DU HÅLLER OM HENNE, OCH PUSSAR PÅ HENNE.

Permalink Kärlek Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback