lustikurre

naaw, kea försöker vara extra rolig idag bara för att det är min sista dag tror jag. han har redan gått ut hårt med det ena skämtet efter det andra

jag- men lammkött verkar ju rätt gott endå, bara man lagar det rätt?
kea- lammkött.. hm, det får mig enbart att tänka på små tjejer,huvva!
mahahhaha. så ful.

kea- mercedes, gå och ställ undan min kopp?
jag- glöm det!
kea- var värt ett försök iaf
jag- inte konstigt att du bor själv
kea- ja, dom sticker så fort jag försöker visa min manliga sida och bossa med dom
jag- synd
kea- "böjer huvudet ner mot marken och ser hemskt fundersam ut" - mmh!

Permalink Angelica Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jenny

haha, charmig:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback