måndag

måndag-och jag är ledig!! hur härligt som helst.
Nu är det inte heller långt kvar tills turkiet med lindis, nicäää.

Är ap sugen att åka ner på way out west i helgen. Så sjukt bra artister, Håkan, mando diao, franz ferdinand och broderdaniel GALET! dock känns det halvtungt att bila hela vägen ner dit då jag ska ner om två veckor igen, plus att
jag precis slängt iväg en massa pengar på yran, och dessutom ska iväg utomlans så jag behöver pengar då också..
men som sagt, man vet aldrig vad jag hittar på.


självklart var mrright på yran, lika fin som vanligt och tyvärr även lika upptagen som han varit den senaste tiden, depp som vanligt. sjukt less på att jag aldrig rycker upp mig och ser möjligheterna som är alldeles framför mig. men jag har hittat min mrright och ingen annan når upp till hans nivå.

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback