nääämään!

titta vem som är hemma! ääääääääntligen min egna underbara säng, som jag har längtat<3

turkiet kan iaf sammanfattas med ett ord P-A-R-T-Y
SEEEEEES

det blev fest varje kväll, fört stammis baren där vi drinkade lite och sedan bar det av till olika nattklubbar, nicää.
är fortfarande ap trött så jag har ingen större lust att skriva ner något längre sammanfattande inlägg, men självklart
måste alla nämnvärda citat nämnas, 99% var utav lindis, klockrena haha!

linda: do you like my body? ( kollar förföriskt på den 50åriga taxichaffören som kör hem oss)
linda: dom där valparna är inte här på semester, dom är här för att förstöra min!
linda: oooh nykissad ( drar en blöt hand över bartenderns kind)
linda: men förihelvete, kör du taxi eller? NÄÄ just de!
linda: d-a-v-i-d, vill du se en modevisning av min garderob? nähää inte det..?
linda: TJEEENARE SOCKERPULLAN
linda: tjeeena kexet, ligger du här och smuuuuuuuular?
linda: angelica, alla är emot dig.. GÅ OCH DUSCHA!
linda: waattohch for the GOOP! (försöker se till att taxichaffören inte kör i guppen på svengelska)
linda: now im gonna say something.. "kukskalle!" "cp!" "fulhuvve!" .. did you understand? not? heheheh good! (pratar med taxi chaffisen igen)
linda: håll käften innan jag skjuter dig!
linda: in sweeeden we drink homebroaent and cola, do you like homabroeant?
lindas ragg: linda linda, just manikure, no sex, okej?
linda: men seeeeeeeeeeeeeeees



haha. fulast att de flesta grejerna kläckte hon ur sig på utekväll nummer 1, dvs den kvällen hon var så packad att hon försökte klättra upp och ställa sig på bardisken, gick fram och frågade de inhyrda dansörerna om inte hon skulle ta över deras jobb och dessutom flörtade sönder med allt som rörde sig. mehheheh nicäää=)

Permalink Angelica Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: LINDIS FÖR ALL FRAMTID!

mhmmm jag är så myyyysig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback