umeå

var nicää! dock blev vi grymt besvikna på lördagsutbudet av krogar då allt var 20 eller 23. och då menar jag ALLT!
men vi hade det mysigt endå!

blev inte så jätte mycket shopping för mig då jag inte kände mig superpigg, men fick med mig en jätte fin klänning från koppartrans, ett par mjukisar och lite linnen=) sedan handlade mamma en jätte fin fjällräven jacka åt mig, hur go som helst! kändes dock helt sjukt att köpa vinterjacka i augusti! men det går så jäkla fort.. tyvärr :( tycker knappt det vart nån sommar och nu är den snart slut!

Vi beställde upp roomservice med frukost båda dagarna, och vi tog allt på listorna, eller ja, allt utom kaffe och salami. sedan knackade det på dörren vid halv elva, och in kom dom med två monsterbrickor full i gofika! lägger upp bild på härligheterna sedan :)

Blev också en massa mys på spa avdelningen där vi passade på att sola solarium, ångbastade och bastade i vanlig bastu, hur mysigt som helst!


lägger in bilder sedan då sanna skickat dem

Permalink Angelica Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Teela ♥

Nu har jag ny blogg & nytt bloggnamn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback