aldrig blir det rätt

varit så galet trött precis hela dagen.. la mig i sängen vid halv åtta och kände att jag verkligen bara ville sova, så jag låg kvar, pillade ut linserna och somnade. as skönt tänkte jag för då skulle jag vara hur pigg som helst imornbitti.. men icke. vaknar klockan halv tio, och kan inte somna om. så nu fastnade jag här istället. så jäkla irriterande.


idag var jag och skrev på pappren på subway, känns hur bra som helst.. dom öppnar den 17 de och innan dess ska vi ha någon form av utbildning så börjar förmodligen nästa vecka eller ev veckan efter det :) myyyycket nice med extra pengar! efter jag vart där så satt jag och sanna isäkert två timmar och slog in julklappar till barn i lettland.. (det ingår i vårt projektarbete..) och känns skönt nu när vi fått det gjort :)


ehee... flygplatskillen är.. inte här.
fick ångest halv två igår natt och smsade och skrev att han inte kunde komma idag.. vilket lett till att han är ap sur på mig och knappt pratar med mig nu. men jag visste ju att oavsätt hur jag skulle ha gjort så hade det slutat med att någon blev missnöjd.. nu blev det han. hade nog inte kännts rätt endå ifall han kom hit, jag hade bara kännt mig galet falsk och allting hade kännts fel. blir så less på mig själv för att jag är så velig. eller... egentligen är jag ju inte velig men. omständig kanske?


om jag bortser från just det med flygisboy så känns det rätt bra allting nu. har som vanligt fortfarande ångest över helgen, pga av att jag sa så jäkla mycket pinsamma saker. dock menade jag det jag sa men piiiiiiiiiinsamt endå!.



på fredag ska jag på julbord,. har haft nedräkning i snart en månads tid nu.. längtar igäl mig! :)

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback