bal

är ca ett halvår kvar till studentenoch även studentbalen, men självklart har jag redan börjat leta balklänning.. vet av erfarenhet att jag är så galet velig när det gäller sånt så det är lika bra att vara ute i tid.. annars kommer jag stå där en vecka innan balen och inte ha någon klänning.

har iallafall lyckats komma fram till att klänningen ska vara rosa och lagom kort dvs någonstans alldeles ovanför knäet eller precis till knäet.. har hittat massor med fina klänningar, speciellt en jag föll för extra mycket=) tänkte först inte lägga upp dem här för då kanske någon annan blir kär i samma klänning som mig och vipps så står vi på balen med identiska klänningar.. inte så kul! men, lägger upp några endå :)






tänk er den här fast i en fin rosa färg, mmm mumma:)


d&g  luella




favoriten! dock skulle jag nog vilja ha den några
cm längre, men annars är den verkligen pefekt! :)



märker nu när jag kikar på klänningarna att jag har snöat in mig på "ballerina" klänningar, tycker det så galet fint=)

Permalink mode/musik Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback