cp

blir aaaaaaaaaaaaarg på mig själv. varför gör jag jämt såhär?! känns som att mina känslor skulle platsa bättre hos världens största player, men jag ärinte sån! endå så är jag störd i huvudet, ändrar mig hela tiden (förutom när det gäller mr.right då..) och är omständig, osäker och rastlös

så fort jag blir intresserad av någon så ser jag det som en "tävling" att få honom att bli intresserad av mig med, och så fort jag vunnit den tävlingen så blir det med ens inte längre lika intressant och spännande. är alla så eller är det bara jag?

jag hatar att jag är så rastlös och hela tiden ändrar mig. ena stunden vill jag bara vara tillsammans med någon och nästa så vill jag bara vara själv, så fort jag fått lite för mycket av den ena sidan så tröttnar jag och vill gå över till den andra igen..aldrig nöjd! och det är skitjobbigt. kan inte göra något åt det heller för man kan inte direkt styra sina känslor.
fattar bara inte varför jag blir så här.. har alltid varit så också. aldrig har jag lyckats hålla uppe intresset för någon speciellt länge utan det har bara slutat med att det är någon annan jag vill ha, jag vill ha det jag inte kan få,och när jag väl har fått det så vill jag inte längre ha det. den enda som fått mig ur det "mönstret" är mr.right, kanske just därför han kallas för mr.right också..



den enda kille jag aldrig någonsin kommer
sluta tycka är intressant <3

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback