ego

heheh nu när jag endå är igång med att ladda upp ego bilder kan jag vara så ödmjuk och lägga upp en från i söndags.. söndag= obligatorisk klädsel (mjukisbyxor, alldeles för stor t-shirt och tjocktröja) + no make up! hehehhe, dock ser jag en aning sminkad ut på ögonen endå, tackar gud för att han gav mig så svarta ögonfransar! ;p tur att du duger till något iaf!





idag har jag varit i skolan, och sedan var jag och min anförvant 17 på stan och raggade, fick dock inget annat napp än soff.. men det dög rätt bra det med!;)

jag var hos optikern och äcklade mig, fyyy vad jag hatar att gå dit. ut och in vände dom på mina ögonlock, sprutade in nån färg, pillade mig i ögonen, drog med nån sort penna på ögongloben.. uch, höll på att spy! :S men nu är det över och ett helt halvår kvar innan jag behöver plåga mig dit igen! dock hade jag.. som vanligt, fått sämre syn igen :( illa, är näst intill blind utan linser :P

har beställt mina nya glassögon nu också, (råkade ju som sagt ta sönder de gamla..) känner mig jätte nöjd, dock var det två par som jag fastande för.. ett par riktiga nördbrillor som var skitsnygga på, och ett par jätte fina dolce gabbana.. men bestämde mig till slut för att köra på d&g, eftersom dom kan man ha hur länge som helst innan dom blir omodern till skillnad från nördbrillorna :)

sedan kom mamma ner på stan och mötte upp mig = stjus hem från stan= slapp bränna några kalorier = wiieee.. eheh. ne men hon agerade smakråd så jag handlade ett par svarta stövlar. jaaa jag vet att jag har hur många par stövlar som helst, men inga jag riktigt gillar och som passar till allt. så det blev iaf ett par såna + ett par svarta höga skor med kilklack eller hur det stavas.. får se när jag får tid att använda dom:P sedan hittade jag ett par jätte sköna byxor inne på åhlens, var som en blandning mellan jeans och leggnings, så både jag och mamma handlade var sitt par av dom =) nu.. behöver jag bara handla alla jäkla julkappar, dock känns det som att alltid när jag ska köpa julklappar så slutar det med att jag kommer hem med kassar av grejer till mig själv.. :p

näe.. nu ska jag försöka plugga lite mer, ska skriva klart filosofi frågorna ikväll har jag bestämt och även något annat.. vet dock inte vad av alla miljontals uppgifter jag ska välja. men det visar sig.. :p förhoppningsvis slipper jag sova själv ikväll= slipper vara rätt för monster,mördare etc = kommer sova väldigt bra

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback