just ja

nu har jag insätt varför jag har suttit hemma under en månads tid och inte festat.. jag blir helt störd i huvudet när jag dricker. helt pantad! sista tre gångerna jag har varit ute så har jag betett mig precis så som jag inte vill, sagt en massa saker jag inte borde, lipat,ramlat, skämmt ut mig, bråkat, .. hm.

gårdagen blev heeeelt totalt värdelös. dock så var det inte bara pga av mig själv utan någon var onödigt elak och otrevlig, tycker det var så jävla taskigt med tanke på att jag verkligen försökte vara snäll och glad, men det uppskattades tydligen inte.
lyckades också på nått jäkla vis skära upp hela händerna på ett fönster som gått sönder. så det sprutade blod och såg riktigt läskigt ut, blev inte bättre av att jag inte hittade nått att tvätta av mig på , så jag fick gå hela vägen in på bigboy med nedblodade händer och underarmar. ont som satan har jag idag, och världens djupaste sår,skulle nog ha behövts sytts.. men inte tänkte jag på det då.


har precis nött satc filmen och nu tänker jag stanna under täcket typ, tills skolan börjar igen. och ditt nummer och dina sms ska bort från min telefon. du ska bort.

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback