less!!

är så less påsjukhus och allt som har med det att göra just nu så jag vill bara spyy på det! känns som att det blivit mitt andra hem det senaste halvåret.. hänger där jämt

idag fick jag ta ännu mer prover då jag har nått värde som är för högt.. minns inte vad det hette nu men, sedan kollade dom min puls och hjärtslag.. då dom kom fram till att jag hade dubbelslag, och alldeles för hög puls. Blev därför tvungen att klä av mig allt på överkroppen, (jag som har sån fobi mot sånt...) och lägga mig ner på nån säng och få fullt med en massa sladdar fastsatta på mig. kallt och pinsamt var det..

får provsvar om två veckor.. sedan ny kallelese efter jul för att ta ÄNNU mer prover. snart har jag väl inget blod kvar i kroppen känns det som.. :p hoppas bara att dom hittar något och gör något åt det för jag orkar inte ha det så som jag har nu., känner mig så jäkla nere när jag aldrig har ork att göra någonting , skolan,kompisar och familjen kommer åt sidan bara för att jag är så trött och slut hela tiden. dont like :(

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback