less!

börjar bli så enormt less på mig själv, eller rättare sagt min kropp.. tycker jag inte gör något annat än att sova men endå är jag så sjukligt trött hela tiden!

Har varit i flera omgångar på sjukhus och hos läkare, men ingen verkar kunna avgöra vad som är felet.. tagit massvis med prover och grejer för att dom ska kunna hitta vad som är fel på mig. sist jag tog så var det tydligen något/några värden som var alldeles för höga, så jag fick åka dit och ta dem engång till för att se om det bara var en tillfällighet.

skulle få provresultaten hemskickade, som jag alltid fått hitills.. men istället så fick jag i fredags bara en kallelse om att jag måste komma och prata med doktorn igen.. dvs inga provresultat. troligtvis innebär det att dom har hittat någonting som inte är bra och vill berätta det öga mot öga.. känns skönt på ett sätt för då kanske jag kan få någon medicin eller något emot det.. men samtidigt sjukt läskigt, tänk om det är något jätte allvarligt :s

just nu skulle jag kunna göra vad som helst för att slippa må såhär. min kropp känns som en 90årings, och så fort jag gjort minsta lilla ansträngning så blir jag helt slut i kroppen och svimfärdig. kännsnumera som att svimma, blöda näsblod och ha feber är vardag. och det jobbigaste är att det är skolan som drabbas värst, klarar inte av att gå till skolan och inte heller att plugga och lämna in uppgifterna. vill bara sova hela tiden, och det är så äckligt tråkigt så det finns inte! :(

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback