"lilla" julafton

mmm har redan fått öppna en del paket med min bror och hans pappa :) fick världens finaste tavla på håkan hellström, den ska upp på väggen nu på en gång! sedan blev det mycket presentkort, men det är alltid kul att få, nu kommer jag kunna köpa nya träningskläder och så nytt smink på kicks;p fick även presentkort på massage.. cant wait=)

nu ska jag ner och köpa min allra sista julklapp.. har varit ute jätte sent i år, men det blir bara ner en sväng på affären och köpa korsordsbok till morfar;p sedan invänta kalle.. sen maten och sen ännu mer julklappar! :)

__


inatt hade jag världens absolut bästa dröm, helt sjukt hur man kan drömma. självklart,var det om mrright.. och jag ville aldrig vakna upp! synd att drömmar oftast inte blir verklighet.. men fick iaf ett sms av honom imorse som fick mig på bra humör.. det bevisar att haninte har glömt bort mig :p ... imorn skulle det vart två år. men så blev det inte.. :/

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback