Lov

mmm känns galet skönt att äntligen ha fått lov! även fast jag har en massa plugg som behöver göras.. men endå, looov! och snart julafton, längtar galet mycket efter julmaten och självklart julkapparna :)
Igårkväll drack jag och mamma lite glögg, slog in julklappar och klädde granen, vilket gav mig mycket mer julkänsla än vad jag har haft hitills.. hann också med att göra knäck :)

Sedan var jag en sväng hos christer där även jonas och dick var, stjusade ner dem på krogen och sen hämtade jag upp jenn och även vi åkte ner en sväng på krogen.. dock nyktra! ;p nu insåg jag varför jag varit hemma i 3 veckor.. det är verkligen samma samma jämt på krogen, samma människor, samma musik, samma intriger.. me dont like. näe.. då föredrar jag utelivet lite längre söderut! ;)

ikväll ska jag städa klart mitt rum, sedan får vi se.. antagligen kommer jag fortsätta nöta andra avenyn.. har en massa avsnitt från första säsången som jag inte sätt så då passar jag på att tanka dom nu när det endå är uppehåll :)

Permalink 10 poäng Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jenny

Skönt med lov :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback