nyår

mmmm imorn ska vi boka biljetten till stokholm, blir nyår där.. eller ja.. själva nyårsafton blir väl fem mil uppått men kommer endå bli en massa tid att spendera i huvudstaden :)
jag och jenn ska bo hos hennes syster på söder och sedan möter vi upp ida och madde som bor hos idas morfar, kommer bli perfa!

ska bli så skönt att fira nyår lååångt bort från stan och med en massa nytt (eller ja.. kanske inte jätte nytt för mig) folk, åååh längtar sönder! :D vet dock inte hur länge jag stannar för jag tänker inte boka någon hembiljett.. stannar väl så länge pengarna räcker eller nått sånt :) mys!

har precis handlat löshår också, ska prova på sånt där nail-hair.. hoppas att det fungerar för jag vill verkligen få längre hår.. mmm cant wait =)



näe.. dags att sätta igång med pluggningen nu:S

Permalink 10 poäng Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

ja du prövade det och tappde halva håret när jag skulle ta ut det igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback