snabbt

blir en snabbis innan jag lägger mig och sover.. (klockan är trots allt kvart i fem).
kvällen blev bra, väldigt bra! förfesten var sådär, pga av en viss person.. men jag höll humöret uppe endå!
sedan blev jag bjuden på två smarriga cosmopolitan nere på gennys, mycket mumsigt och uppskattat.. vilket gjorde att humöret steg i höjden! sedan bigboy, då äntligen en viss person kom och bad om ursäkt.. väntat på det hela kvällen.. men det lönar sig att vara tjurig och inte säga någonting! mehe :)
sedan blev det efterfest, spelade guitarhero, och försökte beställa en pizza men lyckades inte för det tutade bara upptaget hela tiden :(

tog en taxi hem.. hittade inte mammas plånbok så fick betala själv.. sorg .. men lätt värt att slippa bli våldtagen. nu ligger jag här..ska sova och misstänker att jag antagligen kommer sova bort hela morgondagen.

men kvällen har varit bra iaf=) säger ju det.. bara jag håller mig ifrån vinet så blir allt prima!

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback