störd

helt störd i huvudet är du om du tror att du kan köra med mig, om du tror att du kan dyka upp när det passar och göra vad du känner för, eller prioritera allt annat istället för mig. så funkar inte jag, och absolut inte när det gäller dig. du är ingen, och jag skiter fullständigt i om du har tusen saker för dig, dom grejerna kan vänta annars behöver du inte höra av dig alls.

du är så jävla omogen, jag behöver inte dig annat än som ett tidsfördriv, någonting att roa mig med och någon att umgås med då jag är på sånt humör. det finns ingen framtid för dig och mig, och har aldrig funnits. vi är på olika platser i livet och jag kommer garanterat få ut så jävla mycket mer av det än dig. det funkar inte på mig att spela svår, jag ser rakt genom hur du tänker, du tror att om du spelar svår så blir jag mer intresserad? ja.. kanske om jag hade varit intresserd från första början. nu blir jag bara allmänt jävla less på dig. ska bli så jävla skönt att fira nyår någon heeeeeelt annanstans med någon som jag verkligen vill fira nyår med, nån jag längtar efter. ingen kör med mig.

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback