tänk

allting man gör och inte gör leder till någon konsekvens, och våra val vi tar idag påverkar vad som kommer hända senare i livet, äckligt att tänka så egentligen..

allt jag har gjort, både dåliga och bra saker har lett mig till den jag är idag, om jag hade valt att handla annourlunda i vissa situationer så hade mitt liv antagligen inte alls varit lika dant.. eller jag hade haft en helt annan historia än vad jag har nu.

just för tillfället tänker jag jätte mycket på min och lindis resa.. som vi spontanbokade efter att ha pratat om det några veckor.. hade vi aldrig bokat den resan så hade jag aldrig träffat flygplatskillen, lindis hade aldrig träffat germanboy och jag hade aldrig missat en vecka av skolan.. undra hur allt hade varit nu isf? antagligen ganska lika.. men inte alls lika spännande!

jag klarar inte av att hålla mig till en sak speciellt länge utan blir snabbt uttråkad och vill ha något nytt.. känns som att jag träffat någon som liknar mig på så sätt..

åå..

jag vet inte riktigt vad jag pratar om, bara det att allt vi gör påverkar hur vi kommer varasenare i livet.

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback