trööött

idag har jag äntligen varit hos frissan och fixat min hemska utväxt och även pysslat med lite annat som att ta bort gulheten i håret, slingat, gjort det lite ljusare och dessutom klippt mig. jag blev verkligen supernöjd! förutom att längden är.. kort.. :( men har ju beställt löshår så jag hoppas det är ungefär samma färg! :)


är så galet trött idag så jag vill bara lägga mig ner och sussa.. kan iof ha något att göra med att vi inte somnade för än vid tre inatt.. eller rättare sagt gick och sov för än då. var tvungen att nöta svensson svensson lite lite andra avenyn först! ;p meeen.. sov hemskt bra! :)

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback