trött!

har blivit en oplanerad tvådagars den här veckan.. tänkte ligga hemma och dega men efter lite samtal från både ida och mårten/figge blev jag övertalad att följa med till mårten.. gratis sprit är som sagt aldrig fel! madde och jag beställde pizza och sedan ägnade vi första delen av kvällen till att käka det och kolla på film, och dricka! :P

figge hade redan däckat då vi kom vid nio, men vaknade upp igen som en yrvaken höna vid elva, och sen blev det full fart! ligger hemma i sängen nu och är galet trött, ska bli skönt att sova! imorn ska jag städa upp mitt bombnedslag till rum och sen ska ev ida komma hit och hjälpa mig fixa middag.. alla förutom jag åker nämligen till fjällen imorn så jag är ensam hemma..;p

och det verkar inte bättre än att det blir party imorn igen.. trevligt får vi hoppas! nu.. sängen!


känner mig hyffsat vit bredvid dom där två..;p men orkar verkligen inte kladda
på mig bus en gång i veckan, eller hur ofta man nu gör det.. tycker det är nog jobbigt
att ta på mig hudkräm:p är alldeles för lat och då får jag stå ut med att se blek ut;p

Permalink 10 poäng Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madeléne

Men Anjje, du är ju lika fin endå :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback