update

helgen.. har varit hemskt lugn. tog det lugnt på julbordet och ägnade mig mest åt att äta istället för att dricka.. vilket resulterade i att jag vaknade upp på lördagen utan huvudvärk eller illamående.. toppen! ;D

igår var jag med pappsen på hockey och sedan for vi en sväng och käkade på kina.. mycket gott :) men man mår så satans illa efterråt.. är så galet fet mat där. inte bra för min magkatarr.. men lätt värt det!;p haha.

på kvällen var jag bara hemma, sedan hämtade f mig och vi tillbringade natten med att nöta tvserier, somnade vid sex imorse.. sedan vaknar jag klockan halv tio utav att f är uppe och springer och pigg som bara den. kuuuul. näe. det var  bara att kliva upp för mig med. men kan trösta mig med att jag garanterat kommer somna tidigt ikväll.. förhoppningsvis inte själv=) har blivit så van att ha någon bredvid mig så jag vill inte sova själv längre.. fast det vill jag iof aldrig eftersom jag är så barnsligt mörkrädd.. :S

ikväll ska jag äta gojäkla maten!! mamma lyssnade på mitt önskemål så det blir smör (eller heter det mör) skitsamma.. degs inbakad fläskfile, bea sås, potatisgratäng och vitlöksbröd! MUMMA!!! =) sedan kommer f och då ska vi nöta alla nya andra avenyn avsnitt..:) sedan får jag inte glömma att kika gossip girl ikväll, missade ju det förra söndagen :(

måste handla hårförlängning också.. håret har blivit så satans kort nu efter att jag klippte det :(

Permalink 10 poäng Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback