utgång

börjar bli taggad för utgång nu.. hoppas på en rolig kväll, har inte varit ute på över en månad så jag har en del att ta igen;p deppandet börjar försvinna lite också, ibland är jag verkligen barnslig. tänker bara på mitt egna bästa, och inte andras. måste försöka sluta med det, iaf när det gäller folk som jag bryr mig om.

fick ett väldigt överraskande sms idag, var väldigt oväntat men jag uppskattade det verkligen och tyckte det var väldigt snällt skrivet!

nu ska jag bränna en skiva och fixa mig lite mer innan jag går till ida :) bye!

Permalink 10 poäng Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

På gratismode.se så kan du få hem gratis presentkort till en massa olika butiker, biobiljetter eller varför inte växla in en trisslott. Bara genom att enkelt samla poäng (bara genom att tex klicka dig in på olika hemsidor kan du få ihop ca 30 poäng) poängen som du får ihop kan du sedan växla in så kan du få något av dessa grejer helt gratis hem i brevlådan:) Klicka på denna länken för att bli medlem och få 50 poäng direkt. Glöm inte heller att aktivera ditt konto via din mejl.

www.gratismode.se/?c=1389



Ha en bra juldag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback