cupcakes


image180



Tycker jag ser bilder på cupcakes eller muffins överallt nu för tiden, och gooooda ser dom ut att vara också! Har varit sugen på att baka själv ett tag men inte hittat åt något bra recept än.. men nu har jag inga orsaker till att inte börja tok baka! Kolla in den här sidan, man blir ju så sugen så att man nästan slickar på skärmen!

http://attbakacupcakes.blogspot.com/

ne.. nu blir det till att baka, är du på elon? ;)


image181image183

nån annan än jag som känner sig frestade? ;)

Permalink Angelica Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

oooooooooh, det ska bli tjockiskväll nåndag:)

Postat av: Sanna

Men jag vill haaa nuu :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback