du är drömmarna jag drömmer ibland..

heeeeeeeeelvetes jäkla skit va less jag blir


 jag önskar att allt fick plats
och jag önskar att allt fick plats
 och jag önskar att jag fick plats

 varför är du som jag
eller, är du som jag var? har jag förändrats?
eller, har du förändrats, eller har vi båda förändrats
utan att märkt det?

Så länge hjärtat mitt slår,
 så minns jag dig när,
du stack ett hål i min själ.
Och så blev du mitt sår, och jag blöder ihjäl.

Allting jag gjort
 ska göras om igen
Det liknar nånting alla känt nån gång
Och då kommer känslan
den smygande känslan
 den enda jag inte rår på

Det kallas chocktillstånd
när orden bränns inpå bara skinnet
och gång på gång mot asfalten
varför skrapa kinden mot väggarna
klämma fingrar i dörrarna
när benen alltid bär tillbaka hit

Det som var du och jag
Och då kommer känslan
 är jag den enda som aldrig förstår..?

Permalink Kärlek Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback