Efterrätter

image122


Har suttit och suktat hela kvällen efter en chokladtårta (nä, nu ljög jag, har suktat en hel vecka efter en chokladtårta)
och jag är så himla sugen!!!! En riktigt kladdig god och så med tex hallonmouse inuti så att det inte känns lika fettigt som med vanlig grädde (även fast det säkert är det) åh. På mammas bröllop åt jag en så fruktansvärt god tårta! Fin var den också så ungefär en miljondelssekund övervägde jag att inte äta den eftersom den såg så fin ut och borde inte bli förstörd.. men den miljondelssekunden gick rätt snabbt och sedan var jag där och arbågade mig fram genom kön:P

Fyller ju faktiskt år snart (om tio veckor..) och då tänkte jag ju bjuda tjejerna på middag och ev också förfesta här hemma! Längtar!! :) så nu har jag ju lite smått börjat fundera på vad man ska tänkas bjuda på för gott.. blir nog toast skagen till förrätt iaf, så långt har jag kommit.. men känns lite halv tråkigt med potatisgratäng och kött eller tacos, eftersom det käkar man alltid. Hittar säkert nånting annat jag kan testa! men nu.. över till det viktigaste, Efterrätten!
Har funderar och funderat men inte riktigt bestämt migän, ärsugen på att göra två olika saker så att man kan ta lite av båda, speciellt om vissa kanske inte tycker om den ena grejen ( = mer efterrätt till mig!) Här är iallafall lite gogrejer som jag har suttit och suktat efter ikväll,

image123


Nu är det eran tur att sukta för jag ska sova!

Permalink tankar & ideér Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback