Fredag

Japp, nu är det fredag igen! har varit dålig uppdatering hela veckan, har bara en sak att skylla på.. jag är lat!
får ta och skärpa mig nu..meheh =)

Idag har jag varit rätt duktig, både tränat och solat! Sedan handlade jag ett par nya jeans på stan, det blev ett par baggy jeans som var ganska ljusa i tvätten från Koola anna! Tyckte dom var rätt okej, och jag har inte några jeans som inte sitter tait, så handlade lite bara för att handla! :) Bild kommer sedan när jag lyckats hitta usb kabeln..:p

Ikväll blir det lugnt, tänkte plugga lite svenska så det blir klart någongång och även få ihop ett inlägg med allt som jag shoppade tidigare i veckan och helgen, har ju dröjt alldeles för länge!

Planer för imorgon; PARADISBADET! mm-mmh!! :)

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback