Frustrerad

Efter helgen så gav jag mig själv två läxor,
-Lita inte på folk
-Ta ingenting för givet

Dock vill jag kunna ta saker för givet, hur roligt blir livet om annars om man bara ska gå och vara negativ hela tiden? Men jag har som jag har nämnt tidigare verkligen hamnat i en neråt svacka just nu där allt känns jobbigt och negativt. Är stressad hela tiden och har dessutom fått tillbaka magkattaren. = not good.

JAG FÖRSTÅR BARA INTE VARFÖR DET SKA VARA SÅ SVÅRT ATT GLÖMMA?
allvarligt talat. hur jäkla länge ska jag hålla på som jag gör?
jag förstör ju för både mig själv, och även folk omkring mig.. det är så kasst!!!
varför? varförvarförvarför ska det vara så grymt besvärligt att komma över nån helt och hållet?
uch. kan inte ens skriva exakt vad jag känner för jag har ingen aning om vem som läser.

MEN, varför säga nånting till någon och sedan när man konfronterar så erkänner denne inte?
Vem är det som får lögner upp i ansiktet, dom eller jag? Jag hoppas att det är jag, för jag vill inte
att det som jag hör ska vara sanning. Varför ska det vara så mycket skitsnack här i stan?
Hade det aldrig varit så hade situationen inte heller varit som den är idag.
men som sagt.. folk ska Alltid lägga sig i, och Alltid förstöra på ett eller annat sätt.

bajs.

Permalink Angelica Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback