gud

image193


4 långa år har han varit nummer ett! Förstår inte hur man kan gilla en artist så sjukt mycket, mmmmmmh!!!
första låten jag fastnade för var nog Magiskt men tragiskt, sommaren 05 gick en midsommarnatts dröm om och om igen på datorn och sedan när jag fick hem nått gammalt,nått nytt,nått lånat nått blått, signerad utav honom så spelades den skivan totalt sönder. Det var Precis som romeo, 13, så länge du är med mig, jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig, fade away, gatan fram(live), klubbland, jag vill ha allting.

dåligt många minnen!!!!


Andra favoriter genom åren har varit
trubbel
äntligen på väg
jag ger dig min morgon
ramlar
en vän med en bil
nu kan du få mig så lätt
magiskt men tragiskt
dom kommer kliva på dig igen
gårdakvarnar och skit
Hurricane Gilbert
(!!!!!)
jag har varit i alla städer
den fulaste flickan i världen
kom igen lena
det är så jag säger det
här kommer lyckan för hundar som oss

GULD!!!!!!!!
image194
LOVELOVELOVELOVELOVE

Permalink Kärlek Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback